Gösterim Biçimi

TEMEL ÖĞRENME KAZANIMLARI
1 -Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilir.
2 -İç mekan tasarımı ile ilgili öğretim programlarını, stratejileri, yöntem ve teknikleri açıklayabilir.
3 -İç mekan verilerini yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olabilir.
4 -İç mekan tasarımının günlük yaşamdaki uygulama alanlarını açıklayabilir.
5 -Mekanda karşılaşılabilecek problem durumlarına çözüm önerilerinde bulunabilir.
6 -Tasarım sistemleri alanı ile ilgili tasarımlar ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilir.
7 -Belirlenen ürüne göre uygun tasarımı yapabilir ve teknik olarak çizebilir.
8 -Alanı ile ilgili maket, proje,ürün tasarımı gibi uygulamaları yapabilir.
9 -İç mekan tasarımı alanında planlama , yönetim ve üretim süreçlerini takip edebilir.
10 -Sorumluluğu altında çalışanların performanslarını objektif olarak değerlendirilebilir ve denetlenebilir.
11 -Alanı ile ilgili problemlerin çözümünde bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir.
12 -Tasarım ile ilgili çalışmalarda öngörülmeyen durumlarla ilgili sorunları belirleme ve çözüm arama yeteneğini kazandığını gösterebilir.
13 -Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olabilir.
14 -Alanındaki bilgi ve becerilerini, tespit ettiği sorunları ve çözüm önerilerini sözlü ve yazılı iletişim yoluyla uzman ve uzman olmayan kişiler ile paylaşabilir.
15 -Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilir.
16 -İngilizceyi iç mekan tasarımı alanındaki gelişmeleri izleyebilecek yeterlikte kullanabilir.
17 -Toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara/gelişmelere duyarlık gösterebilir.
18 -Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda öğrenim gereksinimi doğrultusunda kendini sürekli geliştirebilir.
19 -İç Mimarlar Odası yasa ve yönetmeliklerinde ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlılıklara sahip olabilir.
20 -Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranabilir.