|
TEMEL ÖĞRENME KAZANIMLARI
|
1 |
-Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilir. |
2 |
-İç mekan tasarımı ile ilgili öğretim programlarını, stratejileri, yöntem ve teknikleri açıklayabilir. |
3 |
-İç mekan verilerini yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olabilir. |
4 |
-İç mekan tasarımının günlük yaşamdaki uygulama alanlarını açıklayabilir. |
5 |
-Mekanda karşılaşılabilecek problem durumlarına çözüm önerilerinde bulunabilir. |
6 |
-Tasarım sistemleri alanı ile ilgili tasarımlar ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilir. |
7 |
-Belirlenen ürüne göre uygun tasarımı yapabilir ve teknik olarak çizebilir. |
8 |
-Alanı ile ilgili maket, proje,ürün tasarımı gibi uygulamaları yapabilir. |
9 |
-İç mekan tasarımı alanında planlama , yönetim ve üretim süreçlerini takip edebilir. |
10 |
-Sorumluluğu altında çalışanların performanslarını objektif olarak değerlendirilebilir ve denetlenebilir. |
11 |
-Alanı ile ilgili problemlerin çözümünde bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
12 |
-Tasarım ile ilgili çalışmalarda öngörülmeyen durumlarla ilgili sorunları belirleme ve çözüm arama yeteneğini kazandığını gösterebilir. |
13 |
-Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olabilir. |
14 |
-Alanındaki bilgi ve becerilerini, tespit ettiği sorunları ve çözüm önerilerini sözlü ve yazılı iletişim yoluyla uzman ve uzman olmayan kişiler ile paylaşabilir. |
15 |
-Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilir. |
16 |
-İngilizceyi iç mekan tasarımı alanındaki gelişmeleri izleyebilecek yeterlikte kullanabilir. |
17 |
-Toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara/gelişmelere duyarlık gösterebilir. |
18 |
-Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda öğrenim gereksinimi doğrultusunda kendini sürekli geliştirebilir. |
19 |
-İç Mimarlar Odası yasa ve yönetmeliklerinde ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlılıklara sahip olabilir. |
20 |
-Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranabilir. |