Gösterim Biçimi

TEMEL ÖĞRENME KAZANIMLARI
1 -Moda tasarımı alanında sanat kültürü ve estetik konularına ilişkin bilgilere sahiptir ve mesleği ile ilgili mevzuatı (yasa, yönetmelik, genelge vb.), temel değer ve ilkeleri izler, bunlara uygun davranır,
2 -Moda tasarımı alanı ile ilgili materyaller, yöntem ve teknikler konusunda bilgilere sahiptir
3 -Moda Tasarımı alan problemlerini belirler, tanımlar, ilgili çözümleri tasarlar, bu amaca uygun analitik yöntemleri ve modelleme tekniklerini seçer ve uygular.
4 -Moda Tasarımı faaliyet ve uygulamalarına yönelik eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerine sahiptir.
5 -iş güvenliği ve sosyal güvenlik konularında haklarını bilir.
6 -Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışır.
7 -Hayat boyu öğrenmenin önemini benimseyip, moda tasarımı alanındaki gelişmeleri izleyerek kişisel gelişimini devam ettirir.
8 -Çözümlemeye dayalı yorum becerisine sahip, çok boyutlu algılayabilme, düşünebilme, tasarlayabilme ve uygulayabilir.
9 -Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır ve bu teknolojileri kullanarak iletişim kurar.
10 -Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir
11 -Moda ürünlerini uygun yöntemlerle tanıtır ve pazarlama stratejilerini belirler.
12 -Koleksiyon için gerekli trend ve pazar araştırmalarını gerçekleştirir.
13 -Tasarımların kalıplarını hazırlar
14 -Tasarımlar için uygun dikim tekniklerini belirleyip uygular.
15 -Moda tasarımı uygulanmasında edindiği bilgileri kullanarak 2 boyutlu yüzeyler ve/veya 3 boyutlu ürünler oluşturabilir
16 -Temel sanat öğe ve ilkeleri ile yüzey düzenlemeleri oluştur ve yeni tasarımlar yaratır
17 -Estetik konularında bilgi sahibidir.
18 -Sanat ve moda tarihi konularında bilgi sahibidir
19 -Seçtiği temaya uygun tasarımı yapabilir ve teknik olarak çizebilir
20 -Elyaf, iplik, dokuma, terbiye, örme ve konfeksiyon üretim süreci hakkında genel bilgi sahibidir. Kumaş ham maddelerini tanır ve kullanım özelliklerini bilir.