Dersler ile Program Öğrenme Kazanımları İlişkileri | |||||||||||||||||
Ders | ÖK1 | ÖK2 | ÖK3 | ÖK4 | ÖK5 | ÖK6 | ÖK7 | ÖK8 | ÖK9 | ÖK10 | ÖK11 | ÖK12 | ÖK13 | ÖK14 | ÖK15 | ÖK16 | ÖK17 |
Ahlak Felsefesi | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O |
Demokrasi ve İnsan Hakları | Ç | O | O | O | Ç | O | O | Ç | O | O | O | O | Ç | O | O | Ç | Ç |
Düşünme Eğitimi | O | O | A | Ç | Ç | O | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Eğitim Felsefesi | O | Ç | A | O | Ç | A | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç |
Estetik | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O | Ç | O | O | Ç | Ç | Ç | O | O | Ç | O |
Felsefe Öğretimi | O | O | O | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Felsefeye Giriş | O | Ç | O | O | Ç | O | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O | Ç | O |
Öğretmenlik Uygulaması I | O | O | O | O | Ç | O | O | O | O | O | O | O | Ç | O | O | Ç | Ç |
Öğretmenlik Uygulaması II | O | O | O | O | Ç | O | O | O | O | O | O | O | Ç | O | O | Ç | Ç |
9 dersin PY'leriyle ilişki düzeyi(Yok [0]) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 dersin PY'leriyle ilişki düzeyi(Az [1]) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 dersin PY'leriyle ilişki düzeyi(Orta [2,3]) | 6 | 5 | 6 | 5 | 0 | 7 | 8 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 0 | 6 | 7 | 0 | 3 |
9 dersin PY'leriyle ilişki düzeyi(Çok [4,5]) | 3 | 4 | 1 | 4 | 9 | 1 | 1 | 6 | 4 | 5 | 6 | 6 | 9 | 3 | 2 | 9 | 6 |