Dersler ile Program Öğrenme Kazanımları İlişkileri | |||||||||||||||||||
Ders | ÖK1 | ÖK2 | ÖK3 | ÖK4 | ÖK5 | ÖK6 | ÖK7 | ÖK8 | ÖK9 | ÖK10 | ÖK11 | ÖK12 | ÖK13 | ÖK14 | ÖK15 | ÖK16 | ÖK17 | ||
Ahlak Felsefesi | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Demokrasi ve İnsan Hakları | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Düşünme Eğitimi | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Eğitim Felsefesi | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Estetik | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Felsefe Öğretimi | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Felsefeye Giriş | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Öğretmenlik Uygulaması I | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
Öğretmenlik Uygulaması II | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
İlişkili ders sayısı / 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||
PY'leriyle ilişkili ders yüzdesi | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | %100 | ||
* En az 1 düzeyinde ilişkili olan alanlar X işareti ile belirtilmiştir. |