Dersler ile Program Öğrenme Kazanımları İlişkileri | |||||||||||||||||||
Ders | ÖK1 | ÖK2 | ÖK3 | ÖK4 | ÖK5 | ÖK6 | ÖK7 | ÖK8 | ÖK9 | ÖK10 | ÖK11 | ÖK12 | ÖK13 | ÖK14 | ÖK15 | ÖK16 | ÖK17 | ||
Ahlak Felsefesi (FELZ206) |
4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | ||
Demokrasi ve İnsan Hakları (FELZ406) |
5 | 2 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | ||
Düşünme Eğitimi (FELZ209) |
2 | 2 | 1 | 5 | 5 | 2 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
Eğitim Felsefesi (EFMZ103) |
2 | 4 | 1 | 3 | 4 | 1 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | ||
Estetik (FELZ302) |
5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 4 | 4 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | ||
Felsefe Öğretimi (FELZ310) |
3 | 3 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||
Felsefeye Giriş (FELZ101) |
3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 3 | ||
Öğretmenlik Uygulaması I (EFMZ413) |
3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | ||
Öğretmenlik Uygulaması II (EFMZ414) |
3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | ||
İlişkili ders sayısı / 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | ||
İlişki ağırlığı | 30 | 29 | 22 | 32 | 39 | 25 | 27 | 36 | 33 | 31 | 38 | 38 | 39 | 31 | 30 | 40 | 35 | ||
* İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir |