DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Sosyal Pazarlama BAC   342 6 3 3 4

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Arş.Gör.Dr.Merve BOZDEMİR1. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilere sosyal pazarlama kavramını, sosyal olaylarda sosyal pazarlamanın etkinliğini öğretmektir.
Dersin İçeriği
Bu derste, sosyal pazarlamada temel kavramlar incelenerek, sosyal pazarlama kampanyaları tartışılacaktır. Sosyal pazarlamanın bakış açısı, yapısı, süreci ve araçları öğretilerek sosyal pazarlama çalışmaları incelenecektir.

Dersin Öğrenme Kazanımları
1) Sosyal pazarlamayı ve temel kavramlarını açıklayabilecektir.
2) Sosyal pazarlamanın pazarlama sürecindeki işlevini açıklayabilecektir.
3) Sosyal pazarlama bakış açısını ve sürecini tanıyabilecek ve bu bakış açısını temsil eden örnekler verebilecektir.
4) Toplumsal sorunlara karşı daha bilinçli ve duyarlı yaklaşabilecektir.
5) Sosyal pazarlamanın ve uygulamalarının gelişimini, önemini ve geleceğini tartışabilecektir.
6) Kampanya kavramını ve tasarımını açıklayabilecektir.
7) Sosyal kampanyaların gelişiminde tüketicilerin etkilerini değerlendirebilecektir.
8) Sosyal pazarlama kampanyalarını analiz edebilecek ve değerlendirebilecektir.
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)