DERS AKIŞI | |||
---|---|---|---|
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Yöntem |
1 | Almanca dersi MEB müfredatı ve amaçları üzerine genel bir inceleme. | Her kademe için MEB Almanca ders müfredatını araştırır. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Beyin Fırtınası Performans Değerlendirmesi |
2 | MEB Almanca Ders kitaplarının konu ve içeriklerine genel bir bakış. | Her kademede MEB Almanca ders kitaplarının içerik ve konularını araştırır. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Beyin Fırtınası Performans Değerlendirmesi |
3 | Almanca ders kitaplarını yaşa göre inceleme. | Öğrenci, içerik geliştirmede yaş etkeninin önemi hakkında genel araştırma yapar. | Soru-Cevap Tartışma Alıştırma ve Uygulama Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
4 | Almanca ders kitaplarını seviyeye göre inceleme. | Öğrenci, içerik geliştirmede dil seviyesinin önemi hakkında genel araştırma yapar. | Soru-Cevap Tartışma Alıştırma ve Uygulama Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
5 | Almanca çalışma kitaplarını yaşa ve seviyeye göre inceleme. | Öğrenci, içerik geliştirmede yaş ve dil seviyesinin önemi hakkında genel araştırma yapar. | Tartışma Alıştırma ve Uygulama Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
6 | İçerik hazırlamada eğitimde fırsat eşitliği ve yaşam boyu öğrenme kavramları | Yaşam boyu öğrenme ve eğitimde fırsat eşitliği kavramlarını araştırır. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Performans Değerlendirmesi |
7 | Öğrenme ve öğretme stratejileri ve içerik hazırlamaya etkisi. | Öğrenme ve öğretme stratejileri hakkında bilgi sahibidir. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
8 | Ara Sınav | Yazılı Sınav | |
9 | Almanca öğrenme ve öğretme yaklaşımlarına uygun içerik hazırlama. | Almanca öğrenme ve öğretme yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olur. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
10 | İçeriğe uygun materyal hazırlama. | Almanca öğretiminde materyal hazırlama konusunda bilgi sahibidir. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
11 | İçeriğe uygun materyal hazırlamada eski teknolojiler: Derste Portfolyo, Tepegöz vb. kullanımı. | Almanca dil öğretiminde teknolojik gelişmeler hakkında bilgi sahibidir. | |
12 | İçeriğe uygun materyal hazırlamada yeni teknolojiler: Bilgisayar destekli öğretim ve uygun materyal hazırlama. | Almanca dil öğretiminde teknolojik gelişmeler hakkında bilgi sahibidir. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
13 | Mobil öğrenme ve uzaktan eğitime yönelik ders içeriği hazırlama. | Mobil öğrenme ve uzaktan eğitim hakkında araştırmalar yapar. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
14 | Mobil öğrenme ve uzaktan eğitime yönelik içerik hazırlamada kullanılabilecek teknoloji temelli uygulamalar. | Teknoloji temelli Almaca öğretiminde kullanılabilecek uygulamalar hakkında araştırma yapar. | Anlatım Soru-Cevap Tartışma Grup Çalışması Beyin Fırtınası Bireysel Çalışma Performans Değerlendirmesi |
15 | Genel tekrar. | Geçmiş öğrenmelerini gözden geçirir. | Soru-Cevap Tartışma Beyin Fırtınası Performans Değerlendirmesi |
16-17 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Yazılı Sınav |
KAYNAKLAR | |
---|---|
Ders Notu | |
Diğer Kaynaklar |