DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Reklam ve Tanıtım BAC   433 7 3 3 4

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Murat İsmet HASEKİ
Dersi Verenler
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Reklamın bütünleşik pazarlama çalışmalarındaki önemini, reklam yönetim sürecini ve işleyişini, reklamcılıkla ilgili düzenlemeleri ulusal ve uluslararası örnekler temelinde öğretmeyi amaçlamaktadır.
Dersin İçeriği
Bu dersi alan öğrencilerin Reklamcılık Ekosisteminin ana hatlarına ilişkin genel bilgi sahibi olması; müşteri odaklı tasarım yöntemleri kullanarak, etkili gözlem, analiz, planlama, iletişim ve reklamcılık yöntemlerine dair bir anlayış geliştirmesi, beklenmektedir.

Dersin Öğrenme Kazanımları
1) Reklam alanında yaratıcı stratejileri öğrenecektir.
2) Reklamcılık alanında etkin iletişim kurabilme ve güçlü ikna yeteneğini kullanabilecektir.
3) Müşteri talebine göre, strateji geliştirerek yaratıcı konsept oluşturabilecektir.
4) Pazarlama problemini çözmeye yönelik ve yaratıcı konsept oluşturarak, bu konsepte uygun medya-mecra planlaması yapabilecektir.
5) Reklam etkinliği konusunda bilgi sahibi olacaktır.
6) Reklam etiği hakkında geniş bir bilgiye sahip olacaktır.
7) Reklam ortam ve araçları hakkında bilgi sahibi olacağı için, bu alanda daha etkin ve verimli kararlar verebilecektir.
8) Reklam kampanyaları ve kampanya tasarım çalışmalarını daha etkin yürütebilecektir.
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)