DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Hizmet Pazarlaması BAC   327 5 3 3 4

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Murat İsmet HASEKİ
Dersi Verenler
Prof. Dr.MURAT İSMET HASEKİ1. Öğretim Grup:A
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Bu dersin amacı; Hizmet pazarlaması hakkında genel bilgiler, kavram ve tanımlar, tarihsel gelişim, hizmetlerin çeşitleri ve özellikleri, hizmet pazarlaması stratejileri, hizmet sektörüne ilişkin dinamikler, hizmetler ve fiziksel ürünler arasındaki temel farklılıklar ve hizmet pazarlama karması unsurları hakkında öğrencilerin bilgilendirilmesidir.
Dersin İçeriği
Hizmet pazarlaması süreci, müşteri ilişkileri, hizmetlerin markalaştırılması, müşteri sadakati, fiyatlama incelenecektir. Pazarlamanın 4P unsuru, 7P'ye genişletilecektir.

Dersin Öğrenme Kazanımları
1) Hizmet sektörününün ne olduğunu, bu alanda dikkat edilmesi gereken önemli konular daha iyi kavranır.
2) Mal ve hizmet piyasaları net şekilde öğrenilir ve arasındaki benzerlik ve farklılıkları ayırt edilebilir.
3) Hizmet sektöründeki pazarlama karmasını daha iyi anlayarak bunları uygulayabilme kabiliyeti kazanır.
4) Hizmet pazarlaması politikalarını açıklayabilme.
5) Hizmet pazarlaması uygulamalarını karşılaştırabilme.
6) Hizmet kalitesi, müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti kavramlarını açıklayabilme.
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)