DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
No | Temel öğrenme Kazanımları | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Kimya alanında bilgisine güvenerek bildiklerini yaşam ve sanayi ile ilişkilendirir. |
X | |||||
2 | Dünyadaki gelişmeleri, sanayideki yönlenmeleri izleyip algılayarak değerlendirir. |
X | |||||
3 | Yaşam boyu öğrenme bilincini kazanıp bilgisini yeniler. |
X | |||||
4 | Bilgiye ulaşma ve bilgilerini diğer bilim alanları ile ilişkilendirir. |
X | |||||
5 | Bilgileri uygulamada, bilgilerin birleştirilmesi gereğini kavrayıp toplam kalite bilincini algılar. |
X | |||||
6 | Kaynak kullanımında, ülke kaynaklarına bağlı teknoloji oluşturulmasında bilgi sahibidir. |
X | |||||
7 | Bildiklerini, konuya yakın ya da uzak kişilere somutlaştırarak aktarır. |
X | |||||
8 | Yeni bilgi ve teknolojiye ulaşma yetisi kazanır. |
X | |||||
9 | Yaratıcı düşünmeyi öğrenip alanında sorunlara çözüm üretir. |
X | |||||
10 | Muhakeme yeteneğine sahip olarak bilgileri ilişkilendirip bildiklerini uygulamaya aktarır. |
X | |||||
11 | Laboratuar düzeneklerini kurup tek başına karar verir. |
X | |||||
12 | Kimya alanında mevcut teknolojiyi izleyip katma değer kazandırır. |
X | |||||
13 | Kimya alanında ufku açıktır, gelişmeleri izler, alanındaki yönlenmeleri izleme yetisi kazanır. |
X | |||||
14 | Bilgi paylaşımını bilip takım çalışmasına katılarak takımı yönlendirir. |
X | |||||
15 | Evrensel düşünme ve eleştirel bakış özelliği kazanır. |
X | |||||
16 | Alanında söz sahibi olmaya başlar. |
X |