DERS AKIŞI
HaftaKonularÖn Hazırlık Yöntem
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı ve Önemi. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
2 Müşterilerle İletişim Kurma. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
3 Müşteri Hizmeti ve Hizmet Kalitesi. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
4 Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
5 Müşteri İlişkilerinin Planlanması Ve Uygulama Süreci. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
6 Müşteri Tatmini, Sadakati ve Elde Tutma. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
7 Müşteri İlişkileri Programları ve Uygulamaları. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
8 Ara Sınav
9 Müşteri Şikayet Yönetimi. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
10 Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
11 Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
12 Müşteri İlişkileri Uygulamaları. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
13 Müşteri Randevusu Düzenlemek, İzlemek, Ağırlamak. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
14 Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
15 Müşteri Şikayetleri Yönetimine Katkı Sağlamak. Kitapta İlgili Bölüm Okuma.
16-17 Yarıyıl Sonu Sınavları

KAYNAKLAR
Ders Notu
Diğer Kaynaklar