DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu Yarıyıl Ders Süresi Kredi AKTS
Müşteri İlişkileri Yönetimi BAC   435 7 3 3 4

Ön Koşul Dersleri
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar None

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Murat İsmet HASEKİ
Dersi Verenler
 
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
İşletmenin hedef ve stratejilerine göre müşteriler ile iletişim kurabilmesini ve müşterilerin özelliklerine göre sınıflandırılmasına yardımcı olabilmeyi, tüketici davranış kalıplarını, müşterilerin satınalma yöntem ve sıklıklarına göre de geleneksel tüketici davranışlarını yorumlayabilmeyi, müşteriyi elde tutma programlarına göre, müşteri değeri yaratmak konusunda ve müşteri memnuniyeti ölçme tekniklerine göre müşteri memnuniyet ölçümüne yardımcı olmayı amaçlar.
Dersin İçeriği
Bu dersin içeriği; öğrencilerin, dijital platformlara ve dijital pazarlama kampanya yönetimine hakim olabilmelerini sağlayacak markalama öğeleri ve interaktif bir site oluşumu, mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler gibi farklı konular incelenmektedir.

Dersin Öğrenme Kazanımları
1) Müşteri ilişkilerinin yönetimi hakkında bilgi sahibi olur.
2) Müşteriyi daha iyi tanır ve onlarla sağlıklı ve sürdürülebilir müşteri ilişkileri kurar.
3) Müşteri memnuniyetini artıracak yöntemleri bilir.
4) Müşteri tüketim alışkanlıkları ve müşteri potansiyeli hakkında bilgi sahibi olur.
5) Müşteri randevu ve kabul programı yapabilir.
6) Müşterilerin Problemini çözme ve karar almaya ilişkin veri toplama tekniklerinden faydalanabilir.
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)