DERS BİLGİLERİ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Ders | Kodu | Yarıyıl | Ders Süresi | Kredi | AKTS |
Düşünme Eğitimi | FELZ 209 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ön Koşul Dersleri | |
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar | None |
Dersin Dili | Türkçe | |||
Dersin Seviyesi | Lisans | |||
Dersin Türü | Zorunlu | |||
Dersin Koordinatörü | Öğr. Gör. Gülsun DÜLGEROĞLU | |||
Dersi Verenler |
|
|||
Dersin Yardımcıları | ||||
Dersin Amacı | Bu dersin genel amacı, düşünmenin boyutları ve eğitimdeki önemini tartışarak, bu konudaki yeni yaklaşımları kavramaktır. |
|||
Dersin İçeriği | Düşünmenin mahiyeti; düşünme üzerine çeşitli düşünürlerin görüşleri; çeşitli düşünme biçimleri; düşünme eğitimi programları, çocuklar için felsefe programları ile çeşitli uygulamaların gerçekleştirilmesi vb. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
---|
1) Düşünmenin ne demek olduğunu kavrar |
2) Düşünme becerilerini fark eder |
3) Eğitim süreçlerinde düşünme becerilerini kullanır |
4) |
5) |
6) |
7) |
8) |
9) |
10) |
11) |
12) |
13) |
14) |
15) |