DERSİN PROGRAM KAZANIMLARINA KATKISI | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
No | Temel öğrenme Kazanımları | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilir. |
||||||
2 | İç mekan tasarımı ile ilgili öğretim programlarını, stratejileri, yöntem ve teknikleri açıklayabilir. |
||||||
3 | İç mekan verilerini yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olabilir. |
||||||
4 | İç mekan tasarımının günlük yaşamdaki uygulama alanlarını açıklayabilir. |
||||||
5 | Mekanda karşılaşılabilecek problem durumlarına çözüm önerilerinde bulunabilir. |
||||||
6 | Tasarım sistemleri alanı ile ilgili tasarımlar ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilir. |
||||||
7 | Belirlenen ürüne göre uygun tasarımı yapabilir ve teknik olarak çizebilir. |
||||||
8 | Alanı ile ilgili maket, proje,ürün tasarımı gibi uygulamaları yapabilir. |
||||||
9 | İç mekan tasarımı alanında planlama , yönetim ve üretim süreçlerini takip edebilir. |
||||||
10 | Sorumluluğu altında çalışanların performanslarını objektif olarak değerlendirilebilir ve denetlenebilir. |
||||||
11 | Alanı ile ilgili problemlerin çözümünde bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
||||||
12 | Tasarım ile ilgili çalışmalarda öngörülmeyen durumlarla ilgili sorunları belirleme ve çözüm arama yeteneğini kazandığını gösterebilir. |
||||||
13 | Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olabilir. |
||||||
14 | Alanındaki bilgi ve becerilerini, tespit ettiği sorunları ve çözüm önerilerini sözlü ve yazılı iletişim yoluyla uzman ve uzman olmayan kişiler ile paylaşabilir. |
||||||
15 | Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilir. |
||||||
16 | İngilizceyi iç mekan tasarımı alanındaki gelişmeleri izleyebilecek yeterlikte kullanabilir. |
||||||
17 | Toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara/gelişmelere duyarlık gösterebilir. |
||||||
18 | Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda öğrenim gereksinimi doğrultusunda kendini sürekli geliştirebilir. |
||||||
19 | İç Mimarlar Odası yasa ve yönetmeliklerinde ifade edilen ulusal ve evrensel duyarlılıklara sahip olabilir. |
||||||
20 | Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranabilir. |